Gillar inte!!!

Har kommit till insikt att det faktiskt finns en hel del saker som jag verkligen "ogillar", har visserligen alltid känt mig mer dragen till människor som uträttar vad de utlovar.... med det menar jag att man inte bara snackar, det händer saker också!!! INTE mycket snack, liten verkstad! Jag gillar inte när man far med osanning och ljuger folk rakt i ansikte.... inbillar sig människan verkligen att jag är så dum, att jag inte genomskådar dessa idiotiska lögner gång på gång, stackare!! Varför? Är det inte bara bättre att säga som det är, eller inget alls skulle vara bättre!!! Jag är förundrad över människor som alltid har någon galen händelse att berätta, är det verkligen sant....eller har människan bara en livlig fantasi eller önskningar....snacka om att söka uppmärksamhet! Skriv en bok och tjäna pengar på din fantasi!!!! Snart ska vi äntligen åka till Florida, USA och träffa vår dotter, nästan bara en månad kvar! Sonen fyller 16 år när vi är där, förhoppningsvis tillbringas dagen i Miami.....vem vet...kanske möter vi Horatio ;) Haha, den historien mina vänner är i sådana fall bara på låtsas, precis som Horatios rollkaraktär.......

Kommentera inlägget här :