Efter torsdagkväll...

...då har jag bara en heltidssysselsättning kvar, jag ska bara jobba lite på dagen sen ska jag finjustera min tenta för att sedan skicka in den.....för under fredagen då har jag andra roliga saker att göra!!! Jag har idag avregistrerat mig på sommarkursen, jag nöjer mig med att "bara" jobba heltid fram till att vi flyttar, känns bra! Känner att det snart gångna året har varit riktigt slitsamt, jag har ingen energi kvar, den har fullkomligt sugits ur mig likt en girigt hungrig vampyr, slurp! Men snart hoppas jag att det vänder, glädjen, orken och harmonin till att göra/planera andra saker än att stå ut med dagen, jobba, plugga (och flytta).....efter torsdag ska jag dock koncentrera mig på endast arbetet och inga krävande studier, väldigt skönt att komma hemifrån på dagarna, särskilt nu när sommarlovet börjar........ På fredag ska jag och min käre make åka till "vårt" hus (snart iallafall), sen är det en träff med en flyttfirma och därefter har vi studentfirande x2, två fina ungdomar som vi känt länge har blivit stora och går nu vidare mot nya mål i livet! Jag ser verkligen fram emot en lång fredag med trevligt avslut! Tur att jag är omgiven av så många fina vänner och givetvis den egna familjen, det är bra med ett stort socialt nätverk, gynnar välbefinnandet!! :)

Kommentera inlägget här :