Unna sig gör gott!

Jag har inga som helst skrupler när det kommer till att unna sig något av livets goda, spelar ingen roll vilken dag i veckan det är. Vill jag ha några glas vin mitt i veckan, ja då unnar jag mig det. Vill jag äta oxfilé en tisdag, jamen då gör jag det. Vill jag äta makaroner och falukorv en lördag, då gör jag det.  Jag tror på att leva sitt liv som man själv önskar, inte som andra önskar. Jag kan garantera dig att du blir bra mycket lyckligare av att leva ditt eget liv! När barnen var yngre så  firade vi "Alla hjärtans dag" när vi fick lust, då brukade vi baka en tårta som var hjärtformad och smyckade den med allt godis vi tyckte var gott, kärlek ska man fira när andan faller in. I tisdags hade jag och maken lite gottismys  innan  han skulle bort några nätter, ost och kex med ett gott vin går alltid hem, iallafall hos oss!

(null)
Ett Italienskt vin och en Roquefortost samt en Brieost, lite salami och fikonmarmelad med äpplen.

(null)


(null)


Taggar: Foodie, Leva, Livet, Mat, Ost, Vin;

Kommentera inlägget här :