Jag älskar människor!!

Lyssnar på opera på ganska hög volym och vet att min man är glad att han slipper lyssna.....men kärlek är ändå att han följde med mig på Andrea Bocelli, min absoluta favorit! Sen kostade ju biljetterna därefter, vi satt på tredje raden framför scenen och jag lovar att mina ögon inte var torra en sekund.....Vilket underbart jobb jag kommer att ha i sommar förresten! Kanontrevlig personal och jag älskar att jobba nära människor, sjuka som friska, jag gillar interaktionen! Det har varit en ruggigt intensiv vecka, kan lova att det har moderniserats och datoriserats sen jag var ute på den här arenan! Jag är så imponerad av alla människor som kämpar och inte ser sig själva som några offer.....det finns det alldeles för många av tyvärr!!!! Se dina problem och begränsningar, jobba sedan utefter dem, är det jobbigt eller svårt..... be om hjälp och stöd!!!! Alla kan och är bra på något, det gäller bara att hitta vad och finna sin plats i tillvaron där man trivs och kan växa och frodas som människa, men se inte dig själv som ett offer......vänd på det och se vad livet har att erbjuda istället, se möjligheterna! Det är du värd, kära medmänniska!

Kommentarer :

#1: Malin

Det händer så mycket i ditt liv nu! Det ska bli kul att få uppdatera nästa fredag, för visst ses vi på studenten? Kram

skriven
#2: Petra

Klart att vi gör... vi har dock två studenter, men vi ses nog! :)

skriven

Kommentera inlägget här :