Känns sååå bra!

Ja, mina vänner, om cirka en månad är det min cirkel som sluts.... nu är det jag som återvänder till min barndomsstad (upp till skolåldern), dock inte till mina gamla områden/kvarter, men fortfarande till de södra delarna av Stockholms län, i Tyresö kommun. Blir alla tiders när släkt och vänner från Nyköping kommer på besök, det är hur smidigt som helst att köra till Tyresö från "Nypan"eller ta tåget, tunnelbanan och bussen! En sak är säker....jag och min man känner oss väldigt nöjda och glada över husköpet, huset fick bra omdöme av vår oberoende besiktningsman, åldersmässiga saker då, men så är det och det vet man ju innan, men annars ett toppenhus, väldigt bra läge! Jag tror att vi kommer trivas väldigt bra där med våra fina ungdomar, tror att vi kan bli kvar ganska länge efter att dem har flyttat också, det är ett väldigt trevligt hus och område. Förstår inte frågan när folk frågar och undrar varför vi vill bo så stort, vi gillar ytor och gärna middagar och fester, därför vill vi gärna bo i hus! Vi gillar också att vara ute i trädgården och ha mindre odlingar, vi gillar att grilla utan att någon gnäller i tid och otid över oset från grillen. Jag gillar att spela hög musik, barnen spelar gitarr med förstärkare och jag tar gärna en dusch sent en varm sommarkväll. Vad kan jag säga, vi är nöjda, vi har köpt ett hus som är stort och passar oss i dagsläget, ingen vet vad framtiden har i sitt sköte och jag skiter fullständigt i att sia om det! Lycklig Petra med familj!!!!

Kommentarer :

#1: Malin

Det låter alldeles fantastiskt härligt!!! Man ska leva i nuet och inte fundera så mycket på vart man befinner sig mentalt om 5 år eller så! Kram

skriven

Kommentera inlägget här :