Blir en kort helg!

Tycker att denna dag var skit, jag tror att jag har skrivit min sämsta tenta någonsin, frågorna var verkligen svåra och inte de mest förväntade precis, men det är tufft när man ska sålla i en tjock bok som dessutom är på amerikansk engelska..... men jag har bestämt mig för att sänka ribban under detta år, livet är inte som vanligt just nu....faktum är att jag har accepterat att man inte behöver ha toppresultat för att vara bra, man ska ju hinna leva lite också! Dessutom är nästa kurs på väg mot att avslutas, vilket innebär att min princip att inte plugga under helgerna numera är bruten, jag måste plugga i helgen..... :( Fick dock i går en trevlig inbjudan som jag hoppas att jag kan delta i. Det är bland det bästa och mest upplyftande jag har förutom min familj....att träffa mina helt underbara kurskamrater, de är inte bara gulliga....de är väldigt ärliga också, vilket innebär att jag har ett stort stöd och ett rejält bollplank, nu har jag faktiskt ett jävligt bra boll sinne, men det händer ju att även den bästa kan missa ibland och då är det bra med ett rejält bollplank!

Kommentera inlägget här :