Lugn dag!

Har haft en lugn och skön dag trots ett fullspäckat schema, får väl bråttom till kvällen kan jag tänka. Har ett par ruggigt sexiga polarstövlar som ska tryckas ner i väskan, värsta är att de tar upp halva resväskan, termobrallor och underställ sen är väskan full, blir till att vara naken under....Imorgon byter vi vårsolen mot vintersol, hoppas jag iallafall, att det är sol däruppe i norr. Nästa vecka ska jag på anställningsintervju, känns riktigt kul och spännande, var ett tag sen sist! Det blir en hektisk vecka nästa vecka också, intervju, tenta inlämning och föreläsning i Eskilstuna. Jag varvar dock de tyngre sakerna att göra med en mysig hotellfrukost med kurskamrater, en träff med barndomsvännen Malin och inte att förglömma Victoria fyller år. Nästa år blir det inget firande av dottern, hon firar då med en utbytesfamilj i USA, spännande att fylla 18 och vara borta. När hon kommer hem är hon myndig men i USA är hon fortfarande ett barn fram till 21, känns helt okej för mig! ;)  Nu är det dags att börja med middagen och fixa packningen!

Kommentarer :

#1: Pilla

Träffade finaste Victoria på stan igår :) Hoppas ni har det riktigt bra nu!! KRAM

skriven

Kommentera inlägget här :