Solen skiner...

...och jag måste sitta inne och plugga, känns inget vidare, men jag måste om jag ska kunna vara ledig en hel sammanhängande vecka. Bara att stålsätta sig, det ska gå och det ska ge lön för mödan en vacker dag... Det är några tuffa frågor som ska bearbetas och väldigt många föreläsningar att lyssna/ se på innan jag kan börja skriva ner mina svar. Var på stan i går med mina barn, Victoria kom och hjälpte till med att hitta shorts till Andreas, men vi lyckades inte iallafall, sonen är över 1,80 m och är så smal att shortsen i strl small skulle kunna rymma två Andreas. Shortsen på barnavdelningen dög inte och jag förstår honom till fullo, bara att leta vidare, dock inte i Nyköping för här finns inte ett dugg. Men vi hittade shorts till Victoria iallafall.... ;) Själv hittade jag som vanligt massor av "bra att ha grejor" som passar till hela familjen, inte hårfärgen dock, men solskydd och apoteksgrejor osv.

Kommentera inlägget här :