Det är mycket nu....

...men jag gillar när det rör på sig. Har varit i Eskilstuna på föreläsning idag, fick min dos av skratt tillgodosett, underbara kursare man har! Har hunnit med att jobba lite den här veckan också, nästa vecka är det jobbmöte, måste ringa CSN och kolla hur mycket man kan tjäna utan att de minskar mina surt lånade pengar. De delar ju upp inskomsterna på halvår, inte när man jobbar, utan när det betalas ut, jag hinner ju bara jobba extra och kan inte gå på schema i höst, så man är lite beroende av CSN. Jag och dottern ska ta en tur till Stockholm imorgon, blev lite spontant bestämt vid middagen, mys på hög nivå. Hoppas på att hitta en klänning, det är helt kört att hitta något snyggt här hemma i "Byköping", en kall öl eller ett glas rosé på en trevlig uteservering kan jag också tänka mig att hinna med (Victoria får cola) innan vi liftar hem med maken när han åker från jobbet. I helgen är det Valborgsmässoafton, jag och min käre make har nu hållit ihop i hela 21 år, inte för att vi träffades under Valborg, vi träffades tidigare men det var då det blev officiellt. Tänk vad tiden går fort när man har roligt och trivs tillsammans! Kanske blir det en sväng på stan i helgen för att gå och lyssna på ett gäng sköna killar som spelar, kan bli kul!

Kommentera inlägget här :